Nawoord

Ik krijg in dit project gelukkig veel hulp van anderen: steun, tips, verhalen en materiaal.

Dat zijn tot nu toe uit mijn privĂ©sfeer: oudtante Cor (schoonzus van Jul), oudoom Jan (neef van Jul), achternichten Anne, Monique en Gemma (nichtjes van Jul), achterneven Karel, Carla, Clemens, Felix en Rob (neefjes van Jul), achterachternicht Trudy, mijn ooms Hans en Jeroen, tante Loes, neven MichielJoost, Stijn, Guido, Hans, Paul en Christijn, nicht Ceciel, (half)-zus Hanneke, broer Bob, moeder Wil, vrouw van mijn overleden vader Gerda, vriendinnen Loes, Anke en Luce.

Verder: frater Frits en de professionelen: Olga en Otto van het Erfgoedcentrum, Klawa van het Rijksbureau voor Kunsthistorische Documentatie en de voor mij naamloze medewerkers van Radboud Universiteit, Katholiek Documentatie Centrum, Utrechts Archief, Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen, Universiteitsbibliotheek Utrecht en het Internationaal Instituut voor Sociale Geschiedenis.

Tot slot: bijzondere aandacht voor de Terlingen-stamboom van Monique Terlingen en Martin IJzerman, waar ik met grote regelmaat op kijk.

DANK JULLIE WEL !